رفتن به محتوای اصلی
۸ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۱

المان ناوکلاس سپهبد سلیمانی در میدان معلم قم آرام گرفت

مطلب بدون عنوان 1815
المان بالگرد و ناوکلاس سپهبد سلیمانی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت نصب در شهر قم ساخته و در میدان معلم نصب شد.
المان بالگرد و ناوکلاس سپهبد سلیمانی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت نصب در شهر قم ساخته و در میدان معلم نصب شد.

به گزارش شهرنیوز، به‌منظور نمایش اقتدار و عظمت دستاوردهای صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران، ساخت اِلِمان شهری بالگرد و ناوکلاس سپهبد سلیمانی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با مشارکت معاونت خدمات شهری شهرداری قم انجام شد.

ناو کلاس شهید سلیمانی نام کلاسی از ناوهای ایرانی است که توسط سپاه پاسداران و وزارت دفاع ایران تولیدشده و هم‌اکنون در حال خدمت در خلیج‌فارس و تنگه هرمز است. ناو شهید سلیمانی، جدیدترین و مجهزترین دستاورد نظامی دریایی ساخته‌شده در صنایع دفاعی کشور است که قدرت عملیاتی نیروی دریایی سپاه پاسداران را از آب‌های هم‌جوار و منطقه‌ای کشور به اقیانوس‌های دوردست گسترش می‌دهد.

المان این ناوکلاس به همراه المان بالگرد مستقر بر روی آن نیز توسط نیروی دریایی و در جنوب کشور ساخته‌شده که با اتمام عملیات ساخت آن پس از بررسی های متعدد برای نصب در شهر جانمایی شد. 

این المان که با مشارکت معاونت خدمات شهری و همکاری منطقه سه و منطقه یک شهرداری قم ساخته شده، ظهر یکشنبه در میدان معلم قم نصب شد.

 

 

انتهای پیام/105


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/lQN7